Oferta

Zobacz co możesz z nami zyskać

Współpraca z nami da Ci możliwość stworzenia nowoczesnej i profesjonalnej firmy, która sprosta wymaganiom współczesnego klienta. Każdy jest traktowany indywidualnie, a oferta jest szyta na miarę Twoich potrzeb.

Artykuły i urządzenia biurowe

Wszystko co może ułatwić pracę w biurze! Od podstawowych produktów, które znajdziesz na każdym biurku po nowoczesne urządzenia interaktywne.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, dobrej współpracy z dostawcami oraz wykwalifikowanej kadrze dziś możemy zaproponować bogatą ofertę zawierającą ponad 400 marek.

Współpracujemy zarówno z polskimi jak i światowymi producentami.

Szeroka gama produktów służących do organizacji i archiwizacji dokumentów,  artykułów papierniczych, szkolnych i piśmiennych. Niszczarki dla małych, domowych biur jak również profesjonalne maszyny niszczące. Projektory, ekrany, tablice, flipcharty i wiele innych przeznaczonych do prezentacji. Produkty ergonomiczne niezbędne do stworzenia zdrowego i komfortowego miejsca pracy.

Z nami wyposażysz przedsiębiorstwa, instytucje, zakłady produkcyjne, sklepy, hurtownie i inne.

Oryginalne i zamienne materiały eksploatacyjne

Materiały eksploatacyjne najbardziej znanych światowych producentów urządzeń drukujących.

Szeroki wybór oryginalnych wkładów atramentowych i tonerów marek takich jak: Hewlett Packard, Samsung, Lexmark, Brother, Canon, Epson, Ricoh, Oki, Kyocera, Xerox, Toshiba, Sharp.

W ofercie dostępne również sprawdzone zamienne materiały eksploatacyjne, zapewniające gwarancję wysokiej wydajności oraz oszczędności w kosztach wydruku – ColorPlus, Black Point, Printe, Katun, ActiveJet, Prism.

Konkurencyjna oferta pozwala nam współpracować nie tylko z biuroserwisami, ale również ze specjalistycznymi firmami zajmującymi się tylko sprzedażą urządzeń i materiałów eksploatacyjnych.

Artykuły higieniczne i środki czystości

Nowoczesne wyposażenie toalet w dozowniki, artykuły higieniczne, profesjonalne środki czystości, które pozwolą w łatwy i efektywny sposób zadbać o czystość i porządek w swoim otoczeniu.

Profesjonalne środki czyszczące: Voigt, Nexxt, Clinex, Cleamen, Krystal, Swish.

Artykuły higieniczne: Tork, Katrina, Velvet, Velvet Care Professional, Nexxt.

Popularne artykuły chemiczne: CIF, Domestos, Ajax, Ludwik, Bref, Pronto, Palmolive i wiele innych.

Z nami zadbaj o czystość i higienę w miejscu pracy.

Artykuły spożywcze

Zacznij dzień od pysznej kawy z różnych zakątków świata.

Wiele gatunków kaw ziarnistych, mielonych, w kapsułkach, jak również akcesoria i dodatki do kawy. Miłośnicy herbat znajdą też coś dla siebie. Do kawy czy herbaty proponujemy przekąski idealne do biura i na spotkania biznesowe.

Dobrze zaopatrzona „kuchnia” pozytywnie oddziałuje nie tylko na pracowników, ale także na wizerunek firmy.

Meble i wyposażenie

Komfort i elegancja, ergonomia i bezpieczeństwo – tak wyposaż biuro wybierając odpowiednie meble, krzesło, fotel, zegar czy lampę.

Estetyczne i dobrze wykonane przez polskich producentów meble metalowe przeznaczone do biur, warsztatów, szkół, placówek sportowych. Fotele gabinetowe, ergonomiczne, krzesła obrotowe i stacjonarne, maty ochronne, wieszaki, zegary i lampy biurkowe.

Komfortowa przestrzeń biurowa zwiększa efektywność i wydajność pracy.

Produkty BHP

Bezpieczeństwo i higiena w pracy.

Produkty niezbędne do zachowania bezpieczeństwa pracowników w miejscu pracy – rękawice ochronne, półmaski, kaski i okulary ochronne, filtry przeciwpyłowe, pochłaniacze i inne. Samoprzylepne oznaczenia niebezpiecznych miejsc, przestrzeni magazynowych, ciągów komunikacyjnych, stosowane na podłogach w pomieszczeniach wewnętrznych.

Kieszenie magazynowe umożliwiające efektywny i przejrzysty system opisywania do zastosowania w wielu dziedzinach, między innymi w magazynach i centrach logistycznych.

Zadbaj o bezpieczeństwo w miejscu pracy.

Usługa pakowania i dostarczania towaru

Paczkopakowaczka i wysyłkopaczka – pakuj z nami i oszczędzaj!

Naszą przewagą jest profesjonalna i szybka realizacja zamówień, co w dzisiejszych czasach jest najważniejszym aspektem współpracy z klientem. Z nami kompleksowo wyposażysz każde biuro w ciągu 24 godzin.

Zamówienia złożone do godz. 17.00 możesz odebrać tego samego dnia lub zleć nam dostarczenie towaru na drugi dzień pod wskazany adres.

Chcesz aby każde Twoje zamówienie było osobno spakowane? Nie ma problemu. Zleć nam taką usługę, a my spakujemy towar za Ciebie.

Różne warianty, wiele możliwości i jeden cel – szybka i profesjonalna realizacja zamówień.

Katalog produktów

To nadal jedno z najpopularniejszych narzędzi pracy handlowca z klientem końcowym.

Corocznie i nieprzerwanie od 1998 roku wydajemy wyróżniający się atrakcyjną szatą graficzną i przejrzystym układem katalog z artykułami do kompleksowego wyposażenia biur.

Na 600 stronach prezentujemy ponad 11 tyś. specjalnie wyselekcjonowanych, popularnych, ciekawych i innowacyjnych produktów niezbędnych do codziennego funkcjonowania biura.

Od samego początku – od pierwszej edycji – tworzymy go z myślą o naszych Klientach, jak i końcowym użytkowniku.

Jeśli myślisz o katalogu z własną , spersonalizowaną okładką – dobrze trafiłeś, damy Ci taką możliwość.

Wsparcie marketingowe

Nie masz czasu i zasobów ludzkich aby przygotowywać ulotki promocyjne, banery czy mailing?

Nie martw się. Te wszystkie materiały otrzymasz od nas. Tworzymy i przygotowujemy gazetki, ulotki promocyjne, banery, mailingi, a Ty jednym kliknięciem możesz przesłać je do swoich Klientów.

Dajemy Ci również dostęp do oferty w formie elektronicznej: pliki w formacie pdf., xls oraz bazę danych (xml) z możliwością codziennej aktualizacji.

Skuteczny marketing wsparciem dla Twoich działań sprzedażowych.

Platforma B2B

Nowoczesne i wygodne narzędzie do współpracy business to business (B2B).

Umożliwia szybkie zamawianie produktów w dowolnym momencie i miejscu przez 24 h / dobę, 7 dni w tygodniu. Daje dostęp do aktualnego stanu magazynowego i cen, co pozwala na szybkie stworzenie oferty dla Twojego klienta. Zawiera pełną historię zamówień, faktur i rozrachunków, a także umożliwia śledzenie statusu zamówień. Służy również do komunikacji marketingowej – znajdziesz tam informacje o nowościach w ofercie, promocjach i wyprzedażach. Do pobrania materiały promocyjne, specyfikacje produktów i formularze. Na bieżąco informujemy o wszystkich ważnych sprawach związanych z funkcjonowaniem naszej firmy, jak również naszych dostawców. Jednym słowem – wszystkie informacje w jednym miejscu.

Korzystaj z platformy – oszczędzaj swój czas.

Sklep internetowy dla Twoich klientów

B2C to wirtualny sprzedawca, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Chcesz być nowoczesnym dostawcą dla swoich Klientów ? Rozważasz zakup sklepu internetowego, a przeraża Cię zakładanie kartotek towarowych, dodawanie zdjęć i opisów? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Z myślą o Twoich klientach stworzyliśmy sklep internetowy z wieloma przydatnymi i innowacyjnymi funkcjami. Dwustopniowa autoryzacja czy nadawanie limitów budżetowych to tylko niektóre z nich. Ty jesteś właścicielem sklepu, sam zarządzasz polityką cenową, grupami rabatowymi, promocjami, a my wspieramy Cię od strony technicznej: zasilamy sklep produktami dostępnymi w naszej ofercie, codziennie aktualizujemy stany magazynowe, ceny oraz całą kartotekę towarową.

Tworzymy indywidualne rozwiązania szyte na miarę potrzeb.

Zarejestruj się

Szkolenia produktowe

Wykwalifikowani handlowcy to skarb każdej firmy handlowej.

Wraz z naszymi dostawcami organizujemy cykl szkoleń produktowych, na których Twoi handlowcy zdobędą wiedzę o produktach, a także technikach sprzedaży. Jest to doskonała okazja do zapoznania się z nowościami wprowadzanymi na rynek, otrzymania próbek i materiałów marketingowych. Szkolenia stwarzają możliwość poznania przedstawicieli producentów i dystrybutorów, a co za tym idzie podzielenia się swoimi doświadczeniami i uwagami nt. współpracy z klientem ostatecznym.

Czas poświęcony na szkolenia przyniesie korzyści w przyszłości.

Marki na wyłączność

To szczególnie polecane przez nas produkty

Szeroki wybór produktów do wyposażenia każdego biura, począwszy od prezentacji, poprzez papiery biurowe, etykiety, po archiwizację i galanterię biurową. 

To starannie wybrane produkty, wyprodukowane w Polsce z zachowaniem najwyższych standardów. Marka ceniona przez naszych Klientów.

Zamienne materiały eksploatacyjne dla Klientów ceniących sobie wysoką jakość oraz oszczędny i niezawodny wydruk.

Dzięki zaawansowanej technologii produkcji, produkty te wyróżniają się doskonałymi parametrami jakościowymi, dlatego objęte są unikalną gwarancją satysfakcji.

Marka znana i ceniona na całym świecie. Jej historia sięga aż XIX wieku i kojarzy się głównie z fotografią i wyprodukowaniem pierwszego amatorskiego aparatu fotograficznego. 

Od wielu lat jesteśmy wyłącznym dystrybutorem papieru fotograficznego na rynek polski. W ofercie posiadamy także baterie, akumulatory oraz płyty CD i  DVD.

CTA

Masz pytania
Jesteś zainteresowany naszą ofertą?
Chcesz być naszym partnerem?
Skontaktuj się z nami

Kontakt

Na swoich stronach wykorzystujemy pliki cookies. Jeśli korzystasz z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki, zostaną one zapisane w pamięci urządzenia.

OKPolityka prywatności