O firmie

czyli kim jesteśmy?

Jedna z największych ogólnopolskich hurtowni zajmujących się sprzedażą artykułów i usług do kompleksowego zaopatrzenia biur, instytucji oraz sklepów papierniczych.

Dążymy do tego, aby wszystkie aspekty naszej działalności cechowała uczciwość, rzetelność, solidność, a miarą sukcesu była pełna satysfakcja Klientów.

Kilka słów o historii naszej firmy

Nasza firma powstała w 1989 roku i od tego momentu rozwijała się i przekształcała tak, aby dostosować się do ciągle zmieniającego się rynku i sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Rozwój firmy oraz poszerzenie oferty przyczyniło się do podjęcia decyzji o zmianie siedziby, a przede wszystkim zwiększeniu powierzchni magazynowej. Od marca 2017 znajdujemy się na terenie jednego z największych w Polsce parków logistycznych – Prologis w Chorzowie.

Od ponad 20 lat prowadzimy również punkt sprzedaży, który przez wiele lat znajdował się w Poznaniu, a od 2018 roku w centrum logistycznym w Swadzimiu.

Dzięki tym zmianom staliśmy się jedną  z nielicznych firm w Polsce, która oferuje swoim Klientom stany magazynowe nie tylko najpopularniejszych produktów biurowych, ale również szeroką ofertę materiałów eksploatacyjnych największych producentów urządzeń drukujących, artykułów szkolnych, higienicznych, spożywczych, środków czystości, BHP, mebli, opakowań i wiele innych.

Magazyn

Nowy magazyn większe możliwości

Specjalnie zaprojektowana dla naszych potrzeb powierzchnia magazynowa wysokiego składowania – mieści ponad 1100 miejsc paletowych oraz 22 tyś. lokalizacji produktowych.

Nowoczesny program do obsługi i optymalizacji procesów magazynowych, większa powierzchnia, a także wyjątkowa współpraca z firmą logistyczną FedEx umożliwiła realizację o 50% więcej zamówień niż w poprzedniej lokalizacji.

Zamówienia złożone do godz. 17.00 realizujemy jeszcze w tym samym dniu.

 

Nasi Klienci

To podstawa naszej firmy, a nasz cel to spełnianie ich oczekiwań. Do szerokiego grona naszych odbiorców należą biuroserwisy, hurtownie oraz sklepy papiernicze.

Indywidualne podejście do każdego klienta, szeroka oferta, zaplecze logistyczne i wsparcie marketingowe pozwala nam skutecznie konkurować na wymagającym rynku.

Nasi dostawcy

To najwięksi światowi producenci i dostawcy marek produktów do wyposażenia biur. Długoletnia i bezpośrednia współpraca oraz wzajemne zaufanie daje nam możliwość oferowania  szerokiej i konkurencyjnej oferty – ponad 30 tyś. produktów, 400 marek od ponad 100 dostawców.

Nasi Pracownicy

Pracowników naszej firmy cechują wysokie kwalifikacje, wiedza, profesjonalizm oraz wieloletnie doświadczenie. To oni decydują o znaczeniu firmy. Ich zaangażowanie i konsekwencja w działaniu są kluczowymi czynnikami, dzięki którym firma osiąga sukcesy i podejmuje coraz śmielsze wyzwania biznesowe. 

Efektywna praca jest możliwa tylko dzięki dobrej atmosferze, dlatego dbamy o to, aby nasi pracownicy stanowili zgrany zespół ludzi, których w codziennych kontaktach łączy szacunek, zaufanie i chęć współpracy.

Projekty unijne

EU
ZETA PRO OFFICE SPÓŁKA AKCYJNA realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich „Wdrożenie systemu informatycznego WMS usprawniającego proces magazynowania i dystrybucji w przedsiębiorstwie”

Celem projektu jest optymalizacja procesów magazynowych i możliwość komunikacji z klientami w zakresie bieżącego postępu procesu kompletacji zamówień.

Efektem realizacji projektu jest wprowadzenie innowacji organizacyjnej obejmującej zastąpienie w procesie magazynowania i dystrybucji towarów, czynności wykonywanych w sposób tradycyjny bez lub z minimalnym wykorzystaniem technologii informatycznych, systemem informatycznym.

Wartość projektu: 431 594,70 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 122 811,50 zł

Na swoich stronach wykorzystujemy pliki cookies. Jeśli korzystasz z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki, zostaną one zapisane w pamięci urządzenia.

OKPolityka prywatności